تاکید آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی بر تعظیم و تجلیل هر چه بیشتر شعائر فاطمی
|
![]() در آستانه ی ایام سوگواری حضرت صدیقه ی
شهیده فاطمه ی زهرا سلام الله علیها و در استقبال از ماه جمادی الاول و
جمادی الثانی، جمعی از مؤمنین و موالیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
روز جمعه 27ربیع الثانی1432 هـ.ق (12/1/1390) با بزرگ مرجع جهان تشیع حضرت
آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس قم
دیدار نمودند.
مرجع عالیقدر در این دیدار در بیاناتی مهم بر تعظیم شعائر فاطمی تاکید نموده و فرمودند:
سزاوار است مؤمنین و موالیان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام در
تمام نقاط جهان در ایام فاطمیه در اقامه و تعظیم و تجلیل هر چه بهتر و
بیشتر شعائر حضرت زهرا سلام الله علیها بکوشند و با برگزاری مجالس سوگواری و
وعظ در مساجد، حسینیه ها، منازل شخصی و راه اندازی دسته جات عزاداری و
تهیه و تولید محصولات فرهنگی اعم از کتاب، مجله، و ضبط و پخش و تکثیر
برنامه های ماهواره ای، رادیویی و اینترنتی... قلب مقدس حضرت بقیة الله
الأعظم مهدی موعود ارواحنا فداه را خشنود سازند.
مرجع عالیقدرجهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی در
ادامه فرمودند: جا دارد که در این ایام فرصت را غنیمت بشماریم و برای حل
مشکلات مؤمنین و مؤمنات در سراسر عالم که در معرض ظلم و بی عدالتی بعضی از
حکومتها قرار گرفته اند دعا و تضرع کنیم و با توسل به حضرت صدیقه ی طاهره
فاطمه ی زهرا سلام الله علیها فرج یکتا منتقم خون آن مظلومه ی شهیده را از
خدای منان مسئلت نماییم. |
+ نوشته شده در یکشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۰ ساعت 23:19 توسط روحاني
|
