وصیت به اهدای عضو
وصیت به اهدای عضو
|
سؤال:
آیا وصیت کردن به اهدای عضو بعد از مرگ صحیح است؟ |
|
جواب: صحیح است، ولی جدا کردن عضو تا مرگ کامل نشده باشد جایز نیست.
|
|
واحد استفتائات دفتر حضرت آيت الله العظمى حاج سيد صادق حسينى شيرازى مدظله العالى |
+ نوشته شده در دوشنبه ششم تیر ۱۳۹۰ ساعت 2:1 توسط روحاني
|